piektdiena, 2015. gada 31. jūlijs

Došu 1000. Piemetīsi 100 vai 10?

Sveiki, dārgie draugi!

Nav noslēpums, ka tuvojas mana 30 gadu jubileja (kas to būtu domājis...). Tas sanāk tāds neliels atskaites punkts, kurā esi spiests atskatīties uz paveikto un izvērtēt nākotnes iespējas. Esmu sapratis, ka dzīvē viss ir iespējams (patiešām VISS) un vislabāk padodas kaut ko sasniegt ar citu palīdzību. Situācija šobrīd ir tāda, ka patiesībā uz dzimšanas dienu [dāvanās] tā neko ļoti nevajag un visu tāpat sev sagādāšu ar laiku, taču vēlos pateikties pāris organizācijām, kas manā skatījumā ir devušas būtisku ieguldījumu tajā, kas šobrīd esmu.

Tās ir Misija Pakāpieni un Latvijas Ornitoloģijas biedrība. Esmu nolēmis šīm organizācijām līdzīgās daļās ziedot dažos mēnešos iekrāto desmitās tiesas* naudu - 1000 Eur.
Tomēr mans mērķis ir noorganizēt, lai ziedojuma summa uz manu 30 gadu jubileju sanāktu vismaz 3000 Eur, kas būtu 100 Eur par katru līdz šim nodzīvoto gadu. It kā nav daudz, taču ar kaut ko jāsāk. Ja biji domājis man ko dāvināt vai vienkārši vēlies pievienoties šai iniciatīvai palīdzēt divām lieliskām organizācijām, tad vienkārši noziedo abām (vai vienai) organizācijām uz tās kontiem pievienojot norādi "ziedojums, Agnis Bušs". Vai arī vari ieskaitīt savu dāvanas ziedojuma summu uz maniem speciālu atvērtiem ziedojumu kontiem: Agnis Bušs, LV45PARX0006457990008 vai LV70HABA0551038717568. Nav pat tik lielas nozīmes ziedojuma lielumam, cik labajai gribai. Pat, ja tie būtu 1, 5, 10, 20, 50, 100, 200, 500, 1000, 2000 vai 10 000 EUR...

Kāpēc tieši šīs organizācijas?
1) Misija Pakāpieni ļoti palīdzēja mūsu ģimenei „kad biju vēl mazs”. Es nāku no daudzbērnu ģimenes (man ir 6 jaunākas māsas) un esmu pateicīgs maniem vecākiem, kuri darīja visu iespējamo, lai nodrošinātu bērnus ar vjadzīgo. Diemžēl, bija arī grūti laiki, kad jebkurš atbalsts bija zelta vērtē. Savukārt tagad paldies Dievam esmu „nostājies uz savām kājām” un varu palīdzēt arī citiem. Ar Pakāpienu atbalstu dažādos veidos ir palīdzēts ne tikai vēl daudzām daudzbērnu ģimenēm, bet arī citām jaunajām ģimenēm, jaunām māmiņām, bāreņiem u.c.
2) Latvijas Ornitoloģijas biedrībai bija būtiska nozīme profesionālajā izaugsmē. Ja es nebūtu kļuvis par LOB biedru, tad visticamāk nebūtu arī iestājies LU Bioloģijas fakultātē un nestrādātu sabiedrības izglītošanas jomā. Zinu, ka LOB ir bijis un joprojām ir sākums daudziem profesionāliem ornitologiem, dabas aizsardzības speciālistiem un vienkārši labiem cilvēkiem.

Visi šādā veidā savāktie ziedojumi tiks sadalīti līdzīgās daļās katrai organizācijai. Pirms veikšu pārskaitījumu no sava konta, vispirms palūgšu informāciju no organizācijām, cik tās jau ir saņēmušas ziedojumus šīs kampaņas ietvaros. Ja, piemēram, vienai organizācijai būs ieskaitīti 1000 Eur, bet otrai - 1500 Eur, un manā kontā būs uzkrājušies 1500 Eur, tad pirmajai organizācijai es ieskaitīšu 1000 Eur, bet otrajai 500 Eur. Tādā veidā katrai no organizācijām būs noziedots pa 2000 Eur.
 
Patiesā cieņā un pateicībā
Agnis



* Kopš gada sākuma (iespējams arī agrāk) konsekventi atlieku 10% no saviem ienākumiem, ko novirzīt ziedojumiem. Ienākumi nav tikai alga. Ir pārsteidzoši atklāt, ka ienākumus var radīt arī papildu nodarbošanās brīvajā laikā vai lietu pārdošana, kuras neizmanto.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru